donderdag 14 december 2017

TROUWVIDEO || Bart - Cheers

Bedrijf​:  
Cheers                                                                                                                                     
Locatie​:
Westland                                                                                     
Branch​:
Trouwvideo’s        
Promofilm 
                                                                                                                             
Stijl​:     
Filmische Complicatie                                                                                                                             
Contact​ ​via:
www.cheersvideo.nl           bart@cheersvideo.nl   
Interview​ ​met​:  
Bart Gardien          



                                           
Aantal jaren werkzaam:
Sinds 2005 maak ik video producties maar vanaf 2012 maak ik bruiloft video's.                                   Zelf getrouwd:
Ja, met Tessa in 2012. We hebben twee kinderen: Bram (3 jaar) en Roos (1 jaar)                                                               
Wat​ ​betekent ​trouwen​ ​voor​ ​jou:
Trouwen betekent voor mij een bevestiging van onze liefde voor elkaar. De bruiloft zag ik als een cadeau naar onze vrienden en familie. Twee prachtige dagen, geweldig gegeten, gedronken en een super feest!                                               

Wat​ ​is​ ​je ​ ​favoriete​ ​wedding/​ ​love​ ​song:
Natalie Cole- This will be             

Wat​ ​zou​ ​je​ ​zelf​ ​willen​ ​veranderen​ ​van​ ​je​ ​eigen​ ​trouwdag:       
Ik kan niets bedenken wat ik anders zou willen!                                

Wat​ ​kunnen​ bruidsparen​ ​van​ ​je verwachten?

"Een video die hun dag weergeeft door mijn ogen." 

Van de make-up tot de kus na het ja-woord wil ik vastleggen. Daarbij gaat het niet alleen om het bruidspaar, maar ook om de gasten. Het moet de dag weergeven zoals die was. De beelden die ik daarvoor kies moeten dat ondersteunen of zelfs iets mooier maken ;)

Wat​ ​kenmerkt​ ​je ​werkwijze? 

"De juiste enthousiasme"
Wat mij kenmerkt is het snel kunnen leveren van kwalitatief goede bruiloft video's. Het creatief om kunnen gaan met situaties en de juiste enthousiasme hebben voor de bruiloft.

Met​ ​welke​ ​woorden​ ​omschrijf​ ​je​ ​je​ ​bedrijf/​ ​diensten?


Is​ ​er​ ​een​ ​ onvergetelijk​ ​moment​ ​die​ ​je​ ​met​ ​ons​ ​wilt​ ​delen?
De mooiste momenten die ik koester is tijdens een vertoning. Ik zie de vertoning zelf bijna nooit omdat ik dan naar de gezichten van het bruidspaar kijk. Ik geniet van hun reacties. Als zij genieten dan weet ik dat ik goed werk heb geleverd. Daar kan geen applaus tegenop!

Welke​ ​tip​ ​wil​ ​je​ ​aanstaande​ ​bruidsparen​ ​meegeven?

"Ga op gesprek als je een beetje beeld heb van wat jullie verwachten."
Als je voor een video wilt kiezen, dan is het belangrijk dat je de stijl kiest die je wilt. Wil je bijvoorbeeld; een lange video, of wil je de geluiden horen of enkel muziek eronder? Ben je uit die keuze? Ga dan op gesprek. Het is dan ook belangrijk dat het gevoel goed is.

Onze​ ​ervaring ​met Bart:
Hilde: Op de koffie bij Bart vertelde hij enthousiast over zijn bedrijf. Daarbij liet hij diverse video’s zien wat hij had gemaakt voor diverse bruidsparen. Het zijn vlotte en prettige films en geeft een goed beeld van de trouwdag. Goede muziek eronder, wat heel belangrijk is voor de beleving van de video. Ook heb je een keuze tussen zwart/wit of kleur. Daarin kan Bart je goed in adviseren. Bart is een vakman die ook erg prettig is in de omgang!

(Het werk van Cheers Bruidsvideografie kun je bekijken door op de link onder de foto te klikken!)
https://vimeo.com/222065613
Bruiloft Paul en Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten