donderdag 7 december 2017

TROUWFOTOGRAAF || Justin Manders

Bedrijf:   
Justin Manders Fotografie
Locatie:
's-Gravenzande Westland, Zuid Holland
Branch:
Trouwfotografie   
Stijl:
Analoog, journalistiek   
Contact via:   
Interview met:   
Justin Manders

Werkzaam sinds:
2013           
Zelf getrouwd:   
Nee           
Wat betekent trouwen voor jou:
Een goed feest waar familie en vrienden het de bruidspaar gunnen gelukkig te zijn.   
Wat is je favoriete wedding/ love song:
Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars & Justin Timberlake -
Wanneer ik dit nummer hoor denk ik gelijk terug aan de trouwerijen waar deze draaide.

Wat kunnen bruidsparen van je verwachten?
“Dat zij de emotie terug kunnen zien en de manier hoe mensen met elkaar omgaan.”
Beelden die het bruidspaar zelf die dag niet hebben gezien. Omdat ik journalistiek fotografeer zijn er geen gedwongen poses. Door een goede klik kan ik ‘dichtbij’ fotograferen en krijg je echte eerlijke foto’s. Een goed voorbeeld zijn kinderen.Kinderen zijn fotochinique, ze doen hun eigen ding

Wat kenmerkt jouw werkwijze?
“De interactie met mensen en momenten maken.”
Tijdens de fotovakschool kreeg ik de opdracht om mensen op straat te fotograferen. Hierdoor heb ik veel geleerd als het gaat om interactie met mensen, als voormalig IT-er was het wel even een verandering. Als je in de trouwbranche werkt krijg je veel met veel situaties . Ik kan mij goed aanpassen aan de situatie, bijvoorbeeld ook in veranderingen in weer of locatie.
“Nathalie de held achter de schermen.”
We zijn met ze 2e en dat is een luxe! Omdat Natalie, erbij is kan ik veel extra’s bieden. Ze geeft mij tijd om nog meer mooie foto’s te maken. Met een kleine handgebaar weet ze precies hoe een flitser moet staan. Ook doet ze alles in de voorbereidingen, van route tot blarenpleisters. Natalie zorgt ervoor.

Met welke woorden omschrijf je je bedrijf/ diensten?
Is er een onvergetelijk moment die je met ons wilt delen?
Het moment dat de deur op slot dichtsloeg van de trouwauto…. met de sleutels erin.

Welke tip wil je aanstaande bruidsparen meegeven?
1. “Plan niet te strak.
Er kan altijd iets tussen komen, een verrassing of een file. Liever tijd over dan stress.
2. Kies het moeilijkste om te fotograferen, niet het makkelijkste!

Onze ervaring met Justin Manders:
Cynthia: Ik ben Justin al een paar keer tegengekomen bij bruiden, dus werd het tijd voor een koffiedate! Toen werd het duidelijk dat we veel meer gemeen hebben dan we dachten. Werkwijze, drummen, maar ook dezelfde kennissen. Heerlijk zo een klein Westland. De manier waarop hij werkt spreek mij erg aan. Snel, duidelijk en onzichtbaar. Denkt goed mee en zorgt dat zo de mooie dag, prachtig wordt vastgelegd! 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten