woensdag 22 november 2017

BRUIDSMAKE-UP BRUIDSKAPSEL || Cynthia Veenman Visagie & Haarstyling

Bedrijf:   
Cynthia Veenman Visagie & Haarstyling
Locatie:
Naaldwijk - Westland (werkzaam door heel Nederland)
Branch:
Bruidsmake-up en Bruidskapsels
Stijl:
Natuurlijk, Romantisch, Beach, Boho
Contact via:   
Interview met:   
Cynthia Veenman

Werkzaam sinds:
Heel wat jaren, maar sinds 2014 fulltime bruidsstylist
Zelf getrouwd:   
Ja. Gratis op een donderdagochtend...   
Wat betekent trouwen voor jou:
Feest!
Wat is je favoriete wedding/ love song:
James Arthur - Say you wound’t let go

Wat zou je zelf willen veranderen van je eigen trouwdag:
Een feest om het te vieren. We zijn tussen de bedrijven door getrouwd en we zouden nog een feest geven…. Dat is 7 jaar geleden…

Wat kunnen bruidsparen van je verwachten?
Bruidsmake-up en een bruidskapsel perfect passend bij je persoonlijkheid en je wensen. Je zult stralen en je mooi voelen en dus mooi zijn. De mooiste versie van jezelf. Jij 2.0
Door mijn ervaring en kennis en met veel gezelligheid en humor breng ik rust en vertrouwen. Door goede producten en technieken blijft je haar en make-up de hele dag tot ‘s avonds laat perfect zitten. Het enige wat je hoeft bij te werken is de lipstick en die krijg je van mij cadeau.

Wat kenmerkt jouw werkwijze?
‘Ik kom aan huis of op locatie’
Ik doe altijd van te voren een proefsessie. Hierin bespreken we de wensen en gaan we aan de slag zodat je een goed beeld krijgt hoe je er op je trouwdag uit zal zien. Alles moet in balans zijn. De bloemen, de jurk, vorm van het gezicht en hoe jezelf bent. Ik schrijf alles op en maak foto’s zodat we het op de trouwdag kunnen herhalen. Of ik om 5u00 moet beginnen of om 14u00 weekends of door de weeks… als er koffie is ben ik er bij. Ook kan ik gasten voorzien van een feestelijk kapsel en bijpassend make-up. Uiteraard kom ik aan huis/ op locatie.

Met welke woorden omschrijf je je bedrijf/ diensten?
Is er een onvergetelijk moment die je met ons wilt delen?
‘Up close and personal’
Boeken vol zou ik kunnen schrijven met alle verhalen….
Ik kom letterlijk up close and personal bij de bruiden. Zo zat de jurk van de bruid voor haar idee niet goed, maar iedereen stond al beneden te wachten, of ik even onder de jurk wilde kruipen. Met veel plezier! Hoepelrok omhoog, nee omlaag, weer een stukje omhoog ja zo zit die goed…. (Hij zat weer precies zoals we waren begonnen)

De jurk is vaak geheim, behalve voor mij ik weet namelijk alles, maar bij dit bruidspaar was het super bijzonder. Ze hadden samen geshopt, niemand wist wat ze zouden dragen. Op de ochtend zelf was ik er en dat was het. Heel ontspannen en relax. Heel bijzonder en eervol om er zo bij te zijn.
Zo wordt ik iedere keer part of the family, of die nu kamer vol is, of met z'n tweetjes, zelf de huisdieren vinden het opeens gezellig :)

Welke tip wil je aanstaande bruidsparen meegeven?
‘Download mijn e-book!’
#1 Download mijn e-book! Bruidsstyling, haar en make-up op je bruiloft, voor inspiratie en tips.

#2 Het is jullie bruiloft, jullie dag. Maak het ook zo. Iedereen zal een mening hebben maar jullie gaan de liefde vieren en de rest mag meedoen.

Onze ervaring met Cynthia Veenman
Hilde: Ik heb Cynthia 4 jaar geleden leren kennen op een bruidsbeurs. Ik vond (en vind!) haar een geweldige meid! Ze is open, eerlijk, gezellig, enthousiast en altijd positief. Als Cynthia binnen komt, neemt ze de gezelligheid mee. Je voelt je gelijk op je gemak. Daarbij maakt ze bruiden heel erg blij met haar magische handen! 

Fotograaf: De kievit Bruiloften

Fotograaf: Nico Alsemgeedt



Fotograaf: Justin Mander

Geen opmerkingen:

Een reactie posten