donderdag 11 januari 2018

DECORATIES || Belevenis op je Bruiloft

Bedrijf:   
De Belevenissen

Locatie:
Westland, maar mijn werk verkoop ik ook in de rest van Nederland en België.   

Branch:
Decoraties gemaakt van hout.   

Stijl:
Natuurlijk   

Contact via:   
www.belevenisopjebruiloft.nl  / www.debelevenissen.com en vanaf 1 april 2018 www.bestexperiences.com of via mail: info@belevenisopjebruiloft.nl

Interview met:   
Sandra Vroombout (37 jaar)    

Werkzaam sinds:
Sinds 2014, maar Belevenis op je Bruiloft doe ik 3 jaar.           

Zelf getrouwd?:   
Ja, met Richard in 2016. We zijn op vakantie in Las Vegas getrouwd. Dat was altijd al een droom van mij om super Trashy met een nep Elvis dat te doen. Daar waren twee goede vrienden bij. Ik had een echte trouwjurk aan. Via de Webcam kon iedereen uit Nederland mee kijken.           

Wat betekent trouwen voor jou:
Een superleuk feestje dat je het samen echt leuk hebt!      

Wat is je favoriete wedding/ love song:
Justin Timberlake - Mirrors 
Ik hou van zoetsappige, romantische liedjes.   

Wat zou je zelf willen veranderen van je eigen trouwdag:
Helemaal niets! Ik had een topdag!

Wat kunnen bruidsparen van je verwachten?
Mooie spullen van goede kwaliteit, die allemaal gepersonaliseerd zijn.   

Wat kenmerkt jouw werkwijze?
Dat alles met de hand gemaakt is.
Van enveloppendoos tot gastenboek, alles word met de hand gemaakt. Alle trouwaccessoires worden voorzien van een eigen tekst of er kan gekozen worden uit één van onze vele voorbeeld teksten. De teksten zijn gemaakt van een speciaal plakvinyl wat in vrijwel elk lettertype of in elke vorm gesneden kan worden. Door de speciale snijtechniek kunnen we de trouwaccessoires daarom geheel naar jullie wens maken. We maken onze producten voornamelijk van hout soorten zoals steigerhout, vloerdelen, eiken en sloophout.
Geen verzoek ons te gek!
Omdat we alles met de hand maken is geen verzoek ons te gek. Heb je zelf een idee of wil je een ander type materiaal/hout dan is dit allemaal mogelijk bij Belevenis op je Bruiloft. We maken hiervoor een schets van het eindproduct en na akkoord gaan we over tot de productie. Persoonlijk en Uniek

Met welke woorden omschrijf je je bedrijf/ diensten?


Is er een onvergetelijk moment die je met ons wilt delen?
Maak van iedere dag een feestje!
Ik mocht laatst mee doen met Making A Wedding Wish. ( Stichting Make-A-WeddingWish Nederland heeft als doen het vervullen van de trouwwens van een aanstaand bruidspaar, waarvan een partner of gezinslid levensbedreigend ziek is.) Daar mocht ik iets maken voor een bruidspaar waarbij de bruid terminaal ziek is. Dat vond ik erg indrukwekkend; super jonge mensen die trouwen waarvan er een binnenkort van sterft. Maak van iedere dag een feestje!

Welke tip wil je aanstaande bruidsparen meegeven?
Doe je eigen ding en luister niet naar je omgeving!  

Onze ervaring met Sandra van Belevenis op je Bruiloft
Hilde: Sandra is een vakvrouw die met liefde met hout werkt. Ze maakt mooie en stoere attributen. Het interview werd afgenomen in haar loods, waar ze die dag al lekker bezig geweest was. Ze had het zaagsel in haar haar. Zo leuk om iemand in haar eigen werkomgeving te interviewen.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten