donderdag 1 februari 2018

BRUIDSTAART || Sonja Sonneveld

Bedrijf​:    
Sophia Sweets
                                                                                                                                                   
Locatie​:   
De Lier                                                                                       

Branch​:
Bruidstaarten, koekjes en cupcakes
                                                                                                             
Stijl​:    
'Out of the Box', unieke taarten zoals authentieke taarten uit 'Grootmoeders tijd'.                                                                                                                                            
Contact​ ​via:   
www.sophiasweets.nl   contact@sophiasweets.nl     mob. 0620614412     

Interview​ ​met​:
Sonja Sonneveld            

                                                                                 

Aantal jaren werkzaam:
Ik heb 22 jaar met mijn man een bakkerij in brood en banket. Maar ik heb nu van passie mijn werk gemaakt!                                                    

Zelf getrouwd:
Ja, al 27 jaar                                                                                                   

Wat​ ​betekent​ ​trouwen​ ​voor​ ​jou:
Het betekend voor mij je leven delen met de liefde van je leven en samen oud worden.                       
Wat​ ​is​ ​je​ ​favoriete​ ​wedding/​ ​love​ ​song:
Butterfly kisses van Bob Carlisle (het ultieme vader/dochter nummer)      

Wat​ ​zou​ ​je​ ​zelf​ ​willen​ ​veranderen​ ​van​ ​je​ ​eigen​ ​trouwdag:   
Toen wij trouwen in 1990 was het allemaal wat stijver. Nu zou ik wel een mooie bruiloft in het buitenland willen, bv Italië. Lekker in de buitenlucht met heel veel bloemen.                                     
Wat​ ​kunnen​ ​bruidsparen​ ​van​ ​je verwachten?
‘Andere bijzondere opties’
Ik geef de bruidsparen alle ruimte om hun wensen kenbaar te maken en probeer die zo goed mogelijk tot uitvoering te brengen. Ik denk mee, adviseer en soms komen we dan nieuwe, andere ideeën uit. Standaard kan saai zijn; ik laat dan andere bijzondere opties zien. Bijvoorbeeld een cup cakes taart.

Wat​ ​kenmerkt​ ​je ​werkwijze?
‘Ik werk graag met vers fruit en bloemen.’
Met verse producten lekkere taarten maken, waarbij de gevraagde wensen zo goed mogelijk worden uitgevoerd.

Met​ ​welke​ ​woorden​ ​omschrijf​ ​je​ ​je​ ​bedrijf/​ ​diensten? 

Is​ ​er​ ​een​ ​onvergetelijk​ ​moment​ ​die​ ​je​ ​met​ ​ons​ ​wilt​ ​delen?
Het maken van de bruidstaart voor de bruiloft van onze dochter afgelopen november. Het blijft toch spannend als het voor je eigen kind is.

Welke​ ​tip​ ​wil​ ​je​ ​aanstaande​ ​bruidsparen​ ​meegeven?
‘Mogelijkheden van combinaties’
Kijk goed rond wat je wil, Je kunt mooie voorbeelden en ideeën vinden op Pinterest. Bekijk ook eens naar de mogelijkheden van combinaties van taart met bv petitfours of cupcakes. Dit kan ook een verassend mooi en lekker resultaat geven.






Onze​ ​ervaring​ ​met Sonja
Hilde: Ik ken Sonja nu een aantal jaar en zij is een positieve en vrolijke persoonlijkheid. Dit straalt ook af in haar werk! Toen ik dit interview met haar afnam bij haar thuis, had ze een heerlijke 'naked cake' taart klaar staan met vers fruit erop. In een woord HEERLIJK!!                                                  
Tip: Ze maakt heel mooie gepersonaliseerde gedecoreerde koekjes!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten